Noone is ever gonna love you more than I do, but someone could have warned you.

publicerat 2011-07-08 klockan 16:54:04

Ja detdär att lägga upp en bild på vårt färdiga badrum kommer att ta längre tid än förutsett då alla hantverkare i hela Växjö blivit akut sjuka eller är på semester. Förhoppningsvis så kommer iaf Sandbäcken vvs och fixar duschen innan den 9 augusti då vi blir av med lägenheten och inte längre kan använda duschen här... Fan vad jag ogillar hantverkare! Allt de kommer med är tomma löften:( Och så när de väl kommer så kommer de vid 7 vilket gör att hundarna blir galna och väcker mig. Så iofs är det skönt att de inte kommer på ett tag... :)

Är hemma nu och duschar så att jag blir fräsh tills då systern kommer. Hennes födelsedag imorn, så då kan man inte gå runt och lukta som en åsna. Och så ska jag hämta saxofonen. Har saxo-begär helt plötsligt.. Vill ta några härliga toner och bli världens nya världsstjärna.. Kan nästan "lille katt" utantill!! :) ..men ska gå och träna lite till nu. Ha en härlig helg alla där ute! over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0