Can anybody find me somebody to love?

publicerat 2011-03-18 klockan 21:31:59



Efter skolan idag var jag  g r y m t  sugen på socker, så jag cyklade runt halva stan för att hitta något jag ville ha. Men det jag hittade aldrig något jag var riktigt sugen på, så det blev två fazer chokladkakor och så ville jag ha BJ's peanutbutter cookiedough. Fanns självklart inte, så jag smakade på den nya Dajm-smaken med päron. Helt okej. Smakade som päronglass med dajmkulor i. Var inte värd 20 kronor, hade mycket hellre köpt peanutbutter :( Men allt som allt. När jag träffade mamma och pappa berättade jag att jag sett två nya smaker i affärn och pappa är alltid sugen på socker och gav mig en femtiolapp. Jag kom hem i lagom tid tills då Så ska det låta hade säsongspremiär, så vi firade på med B&J's nya smak Nordic Water Peace. Måste säga att den hamnar högt upp på listan av de godaste glassarna när det fanns knispriga OREO-kex i smeten. GUDOMLIGT. Aja, jag ville bara tipsa er lite. Den andra nyheten var coconutterly fair.. Kokosnöt låter inte lika tilltalande som oreokex, men den såg ju grymt god ut, och eftersom det ändå är BJ så är det svårt att tro något annat ^^ Nu ska jag olja in mitt hår lite grann, sätta på någon bra film och bara slöa. Sov jäkligt dåligt i natt så jag måste sova igen. Imorn kväll blir det De Luxe med Hilda och Mia, då måste man ju vara pigg! :) Vi hörs imorgon antar jag. Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: CJ

Yum!

2011-05-05 @ 16:01:10
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0