come on skinny love

publicerat 2011-03-04 klockan 20:15:49



seg dag.
råpluggat hela dagen vilket är mer eller mindre omöjligt med en skrattande Måns bakom mig. Jobbig typ han än ibland.
Carl är inte heller så oskyldig när han är världens bitch mot mig hela dagen, fram tills han blir uttråkad och vill hitta på något med mig.
Fuck off säger jag till honom, men han förstår att jag tycker om honom ändå.
Imorn blir det Kalmar för hela slanten. Lämnar Växjö kvart i tio.
Juste, måste packa. Vet inte vad jag ska ha på mig, gav min randiga rygg till Hilda, så jag vet vad hon ska ha iaf.
men det hjälper ju inte mig.... Blir nog en svart eventuellt en rosa klänning. :) Men vi får se.
Tar dock inte med mig kameran dit bort, för jag vet hur jag är med saker på tåg. De försvinner. höhö.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh gillar glasögonen!

2011-03-10 @ 14:38:29
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0