Listan / dag 15

publicerat 2011-03-19 klockan 08:56:44

Dag 15 – Mina drömmar

Jag är en enorm dagdrömmare. Om det inte finns något roligt att göra, kan jag gärna lägga mig i sängen och bara tänka. Det är underbart, bättre än alla böcker, blir det fel kan jag bara ändra mig ^^ Sen drömmer jag enormt mycket under nätterna också. Här om dan drömde jag att jag och några vänner åkte in i fängelset.. En fullkomligt normal dröm (för mig.).
Mina drömmar om livet är att jag blir en artist. Jag skäms lite för att säga det, för det är så töntigt. Vem vill inte det lixom? Stå på en scen framför 10000 pers och bara sjunga. Jag hade gett allt jag har bara för att få chansen att göra det. Jag kan inte tänka mig sittandes på ett kontor för resten av livet. Jag vill vara med i "Så ska det låta", allsång på skansen och allt annat skit. Vill bli en folkkär artist innan jag åker till New York och blir en stjärna där också. Jag vill leva livet och vara lycklig. Sen, om 10 år ungefär, så ska jag ha en egen familj med barn, hund och hela köret. Det är mina drömmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0