Listan / dag 18

publicerat 2011-03-31 klockan 17:19:36

Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick


Det för mig, pinsammast ögonblicket i mitt liv var skolavslutningen i sjuan. Jag skulle sjunga någon Stevie Wonder-låt själv i Johannesskyrkan i Malmö. Helt plötsligt, mitt i allt spricker min röst något brutalt och ur mig kommer en ..eller ja ett flertal samtidigt falska toner. Hemskt ögonblick. Har aldrig skämts så under resten under sen dess. Det var lixom denna grej som gjorde att jag faktiskt ville följa med mamma till Växjö. Det var bara mamma som skulle flytta, och egentligen helt själv, men jag kunde inte klara av att gå tillbaka till skolan efter detta ögonblick ... sorgligt va? Men tänk vart det tog mig! Hade jag inte sjungt falsk hade jag förmodligen inte suttit här i Växjö just nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0