Sprid ut bensinen över solnedgången, riv ner staden. Häll ut havet ända bort till horisonten, tysta ner musiken. Hon kommer aldrig tillbaka.

publicerat 2011-03-22 klockan 21:30:28

Hilda Schmidt dricker inte kaffe!?? Vad händer med världen :(

Crazy dag.. halvtimma sen till matten, ingen förvånad där.. Fysiken var dryg med genomlidlig. Biotekniken var förvånande förståerlig. Därefter började jag min dagliga stalkning av Hildus. Vi kuppade ut Daniel ur MST och hon blev vice ordförande. Inte illa. Därefter gick vi och fikade lite innan vi gick till Norrelid och lyssnade på Klara när hon sjöng. Och fasen vad den tösen kunde sjunga!
G R R R Y M ! På vägen hem gick jag förbi Ica och köpte ballerina kladdkaka som jag kan smaska på imorgon, är nämligen ledig ♥ Just nu funderar jag på att skriva lite underbara labbrapporter! YUM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0