Varit vilsen på djupet, jag har famlat i mörker men i dig såg jag ljuset.

publicerat 2011-03-12 klockan 23:37:20



Skrivit PA nästintill hela dagen. Har inte lämnat lägenheten längre än ut på balkongen.
Jag och Olivia hittade lite roliga koder att skriva med i facebook-chatten ^^
Pappa åkte till Malmö igår för att hämta en spegel till huset och ta med sig syrran uppåt.
Nu sitter mamma pappa och Sara hemma hos mormor och morfar, och jag är här hemma.
ensam. Jag hatar att sova själv! Det kommer bli ännu värre när vi skaffar hus, jag kommer
inte ens att våga gå ner till köket på grund av rädslan att se någon titta in genom ett fönster!
Nä, det blir nog en hel del film i natt! Eller, om jag har tur somnar jag framför tvn :)

Jag tycker helt klart att rätt låt gick vidare till Eurovision Song Contest!
Hade inte Eric Saade varit med hade önskat att Danny vunnit.
Det är dags att vi flörtar lite med publiken ute i Europa, vilket man inte gör en 17årig
tjej med för stor panna, sneda tänder och en dålig låt. 
Nu har vi i alla fall ett bidrag med en snygg artist! -rawr

Men nu ska jag och mina ömma tuttar ta och lägga sig i soffan och titta färdigt på Goldmember
En GRYMT rolig film .. tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: sharks

LOVE the picture!

2011-03-17 @ 01:12:35
URL: http://sharksonheels.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0