What are words if you really don't mean them when you say them?

publicerat 2011-03-29 klockan 11:06:36

Chris Medina - What are words

De är få låtar som får mig att gråta, men detta är en utav dem.
Chris Medinas var en utav deltagarna i årets American Idol. Han nådde aldrig toppen, men historien om hans flickvän rörde många. De skulle gifta sig två månader innan hon var med om en dramatisk bilolycka som gjorde att hon först hamnade i koma, men lyckades vakna. Dock har hon nu ett handikapp som gör att hon inte kan klara sig själv så Chris och hennes mor hjälper till.
Jag vet att många säger saker som "jag kommer alltid finnas där, vad som än händer står jag vid din sida", och jag vet hur få människor i världen som verkligen gör som de tidigare sagt. Nu, två år senare, står Chris fortfarande vid sin flickväns sida. Jag tycker att denna sången är så grymt vacker. Jag önskar bara att den kunde nå ut till fler människor i världen.
Chris Medinas var en utav deltagarna i årets American Idol. Han nådde aldrig toppen, men historien om hans flickvän rörde många. De skulle gifta sig två månader innan hon var med om en dramatisk bilolycka som gjorde att hon först hamnade i koma, men lyckades vakna. Dock har hon nu ett handikapp som gör att hon aldrig kommer att klara sig själv så Chris och hennes mor hjälper till. Jag vet att många säger saker som "jag kommer alltid finnas där, vad som än händer står jag vid din sida", och jag vet hur få människor i världen som verkligen gör som de tidigare sagt. Nu, två år senare, står Chris fortfarande vid sin flickväns sida. Jag tycker att det är så grymt starkt gjort utav honom, för det kan inte vara lätt att gå igenom en sådan dramatisk upplevelse. Men det visar verkligen att äkta kärlek klarar allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0