om jag låtsas att jag bryr mig när du köpt nya skor

publicerat 2011-05-04 klockan 11:43:23



Om sanningen ska fram - Eric Amarillo

Kom ihåg vart ni först hörde den. Årets sommarplåga. Varsågod!

Idag har mäklaren varit här och glott. På måndag kommer fotograf och fotar de bilder på lägenheten som ska läggas ut på deras hemsida. Ett steg närmre flytten alltså! Fast när vi väl sålt lägenheten har vi ju tre månader på oss innan vi måste flytta här ifrån. Dock ska jag inte fokusera på det nu, utan istället mina studier. Jag ligger efter i så mycket att jag inte förstår hur jag ska hinna med all skit tills på fredag. Jag har dött en liten bit denna vecka, och dör ännu mer för varje gång jag börjar på ett nytt dokument. Men jag har som alltid mig själv att skylla. Hoppas ni har en roligare vecka än mig framför er! fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0