life had just begun, and now i've gone and thrown it all away

publicerat 2010-10-18 klockan 21:05:29



bild från en temadag (eller friluftsdag, sak samma) förra terminen. Vad ska vi göra denna gång? jo, vi ska räkna meritpoäng och prata med mäklare (Y) Jag har inte något emot grejen per sig, då det säkert är jättelärorikt. Men saken är den att på onsdagar börjar jag klockan tolv och slutar halv tre. Denna dag börjar 8.30 och slutar vid tre. Alla celler i hela min kropp skriker FUCK NOOOOO men jag känner att det är ganska viktigt att jag är där och lär mig skiten. Usch för Niclas som planerar som en kråka.
Jag är trött och sur. Inte undra på, jag fick ju inte sova inatt pga. dendär jäääävla brandvarnaren (läs här) så jag måste nog säga att dagen tar slut här för min del. Nu jävlar ska här sovas! Vi hörs imorn, loove♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ser gott ut :D

2010-10-20 @ 21:24:09
URL: http://storyoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0