with the rain in my shoes, searching for you

publicerat 2010-09-30 klockan 19:15:21


ponchon! ♥ via. angelicablick

Okej, here we go. Lite vad som har hänt idag:
Pinsamt1: Sa högt och tydligt "Nej Angelica är inte här, vi vet inte vart hon är" "...jag är visst här" hör jag då bakom mig.
Pinsamt2: Långt och ingående prat om förhud och dens del i den sexuella processen under religionslektionen.
Drygt: sitta och skriva ett samhälls helvetesarbete då läraren inte lärt mig ett piss med en söt tös med samma inställning
Blääh: Någon hade gjort/köpt en stinkbomb så att hela skolan luktade avlopp
Panik: packningen. Imorn åker jag till Malmö över helgen. Vid detta laget brukar resväskan redan stå vid dörren, och jag har inte ens tagit ut den ur kapprummet. smått panikslagen
Matlagning: Jag kokar gröt. Yes you heard me. GRÖT. Inte vilken gröt som helst. Risgrynsgröt. Det tar en jävla tid ska ni dessutom veta.
Fråga: Varför har du en fläta i håret? (förlåt, kommer inte ihåg vem som frågade, men det var nog dagens dummaste fråga. Jag vet, jag kläcker ur mig ett och annat jag också. Svaret är ju självklart: för att jag tycker det är snyggt och gillar det!)
Ilska: Jag kommer hem, inser att jag glömt nycklarna i skolan. Inte nog med det så är ingen hemma trots att klockan är över sex. Ingen svarar på mobilen. Efter ett flertal försök till så svarar pappa och säger att jag får cykla till honom (som är på fest!?) och ta hans nycklar. Snällt :* Mamma däremot har fortfarande inte svarat än! (biatch..)
Besvikelse: Kaffemuggen läcker! :'(
Begär: Kappan/ponchon som pryder Angelica. ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar:....jaaaaa, en marsipanballong :-)

2010-09-30 @ 22:04:03
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0